en trevlig dag :)

Verkar bli fin fint väder idag med så vi ska till Roxnäs idag också och kanske att tillochmed jag tar mig ett bad? Robin ville bara ner till vattnet hela tiden igår när vi var där så tillslut tog jag på honom en badblöja så han fick gå i hur mycket han ville. Han stog och plaskade och hade sig, men så skulle han ta ett steg och höll på att ramla, han tog emot med händerna, men hans huvud hamnade nog under vattnet för en millisekund och han blev jätte rädd. Fast det gick över ganska fort för sen fortsatte han plaska och så :) En trevlig dag! Och god mat. Tack för det :)

Robin har sovit så oroligt inatt, han vaknade 5 gånger innan jag hann gå och lägga mig ens, så han fick sova i vår säng inatt. Fast inte sov han bättre av det! Känns inte som jag sovit något alls inatt, bara att hålla tummarna att natten som kommer blir bättre. Men man ska inte klaga, man kan ju ha det så alla nätter om man har otur, eller hur C?

Nu ska jag skynda mig att äta lite och hinna duscha innan lill prutten vaknar :)


TJING!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi ska nog oxå till Roxnäs å bada idag...men ni badar borta vid Camilla eller? Ni kan ju komma bortöver om ni vill...



Kram

2010-07-11 @ 12:06:07 / URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-11 @ 12:37:50 / URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: