Bra att dom hör av sig!

Hej svejs!

Det verkar som att lill prutten är på bättre humör idag, skönt!

Igår skulle vi ner till syster och bada lite(inte jag), tänkte att jag skulle gå dit eftersom Robin var så gnällig och han älskar ju att åka den vagnen! Jag hade pratat med mamma innan och vi skulle mötas där. Men jag ringde iaf till syster för att kolla att dom var hemma, när jag precis börjat gå. Men då var dom påväg upp till mamma. Dom där uppe hade sagt att det var ju inte riktigt badväder... Men det är ju bra att man hör av sig om planerna ändras?! Tur att jag ringde och inte gick hela vägen...

Idag ska vi hitta på något med några kompisar, ev åka till borlänge och kika på djur. Skulle kanske åka till harmsarvet, men dom har öppet till 14 och P slutar ju 13.15 idag så det hinner vi inte idag iaf, kanske på torsdag?

Nu ska jag kika vad Robin har för bus för sig :)


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: