bilder från igår

Sitter och lyssnar på musik och äter joghurt med hallon och röda vinbär(plockade från trädgården!!!:D). Smultronen har också kommit, men så fort dom blir röda så blir dom uppätna, stackarna :)

Igår var vi till Rättvik och åkte gokart, men jag åkte inte... Jag vet, jag är feg. Men jag har nog fobi för såna bilar från jag var liten(då var det inte gokart, men det var en bil som barn fick köra)... Men det var iaf kul att kolla på dom andra som åkte :) Vi var ju 14 stycken som åkte dit tillsammans, och det var 9 stycken som körde(1 åkte med)...

Idag blir det antingen kupolen eller så blir det till hedemora och självplocket igen :)



Bilder från igår kommer sen när kameran laddat klart :)


TJING!

Kommentarer
Postat av: Emeli

Tack :)

2010-07-19 @ 11:10:48 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: