18 månader???

Var till Valbo igår med mamma, Nathalie, Camilla och barnen(Robin inkluderat). Vi åkte den tiden så Robin och lille T skulle sova i bilen, visst T han somnade ganska fort. Men varför ska man göra som andra vill? undrade Robin och sov bara i 10 min kanske? Men för att sovit bara 10 min så var han OTROLIGT snäll hela dagen, vi åkte hemifrån runt 10.30 och kom hem vid 18.00. När vi var in på IKEA så fick han gå runt lite och han blev så busig så han skulle springa runt istället och snavade och ramlade och slog kinden i golvet, tur att det är ganska "mjukt" golv :)
På IKEA köpte jag förresten en sån här:
MULAKulbanaLängd: 31 cm Bredd: 25 cm Höjd: 28 cm
Det stod att det var från 18 månader, men Robin stod och lekte med den och verkade gilla den massor i affären så den fick följa med hem. Den funkade bra att distrahera honom när han skulle få sin kvällsgröt(annars måste vi använda nappen) så det var verkligen ett bra köp :)
Men åhh va slut jag var i fötterna när vi kom hem, skönt att sitta i soffan(när Robin somnat) och äta massor av jordgubbar och grädde!

Efter en bra natt inatt med uppvak 1 gång och sen vakna för dagen vid 7.15 så ska nu min lilla skrutt få lite välling. Jag känner mig näääästan utvilad.
Just det... fick ju tag på en babygunga också så nu ska vi hitta ett bra ställe att sätta upp den på :)


TJING!

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

Måns fick en sån där vid 8 månader och han älskar den forstfarande, kan sitta länge med den och dra kulorna fram och tillbaka..

2010-07-01 @ 08:26:15 / URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: