Vi måste:

Idag ska vi åka och storhandla, vi MÅSTE det för det ekar i skafferiet, kylskåpet och frysen! Usch, det måste ju vara bland det jobbigaste som finns när man inte har något hemma. Det bästa är när man precis fyllt på och det är knök fullt(ja, vi har liten kyl och frys), jag vet inte varför men det känns så bra då :)

Ont i halsen igen nu på morgonen, bara jag inte blir förkyld! Förresten blev det inge feber nu sista gången jag fick det där onda(härligt!).

Jag går och längtar och längtar tills värmen kommer! Dels för att då går det att ut och gå med barnvagnen och så självklart för att då dröjer det inte länge innan syster med familj från florida kommer "hem", vill ju träffa den nya familjemedlemmen ju! Känner också att jag vill träffa min andra syster(och bror) som bor neråt i sverige(skåne och lite utanför Gbg), känns som att det var hur länge sen som helst nu! Saknar dom...

Myspelle♥ sitter och leker i sängen just nu så stax ska jag dit och busa lite med honom. Det är verkligen helt OTROLIGT att man kan älska någon så mycket!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: