Trey Evan Clark

Ja, idag är vi redan uppe. Robin kände ju tydligen att det var dax att vakna när klockan var 5! Låg kvar för jag tänkte att han skulle somna om, men så vaknade P och var irriterad över att prutten låg och gnällde/pratade så vi gick upp...

Inge feber idag tror jag, har inte kollat tempen men det känns inte så iaf. Bra det.
Ute är det ju riktigt iskallt! -25.9 var det nu när jag kollade, usch. Inte så man känner sig motiverad att gå ut idag...

Nu har jag sett bilder på lilla nykomlingen till familjen också. Riktigt riktigt söt! Men jag vet inte riktigt VEM han är lik. Han ska iaf heta Trey Evan Clark :) Lägger inte upp någon bild här på honom för jag har inte frågat mamman...

Nu måste jag kika vad skrutten har för hyss för sig!


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: