på bra humör men alldeles skakis

Hej!

Jag känner mig på riktigt bra humör idag, varför vet jag inte. Det har ju inte hänt något speciellt och inte kommer det hända något speciellt idag vad jag vet. Kanske bullbak med mamma, men är (Här hör jag ett brak utifrån vardagsrummet där Robin är, jag trodde att han var i hallen och kollade på sig själv i spegeln som han brukar. Jag sprang dit och blev riktigt RÄDD! Han hade dragit ner en kaktus som vi har i fönstret och det är inte en liten kaktus, det är en riktig bauta kaktus! Blir RIKTIGT lättad när jag ser att han inte fått den över sig, bara massa jord. Men hade han fått den över sig hade jag nog aldrig förlåtit mig själv, med tanke på att det är massa sylvassa taggar på den! Känns som att vi just nu inte kan ha några blommor eller något på den fönsterbrädan, kollar man bort 1 sekund kan det ju hända igen! Blev alldeles skakis kan jag lova)

Nu kommer jag knappt ihåg vad jag skrev om... Funderar på det där att jag är på bra humör, kan det bero på att jag kunde ha mina jeans från innan graviditeten på mig igår? Konstigt nog har jag gått ner ca 4 kg på inte ens 1 månad, vet inte riktigt vad det är jag gjort annorlunda. Det är ju inte så att jag börjat träna. På tal om det, jag kommer INTE att gå ut med vagnen igen när det är massa modd ute, shit det kändes som jag hade en 80 kg bebis i vagnen igår när jag gick till och från BVC! Var alldeles blöt av svett och anfådd som jag vet inte vad när jag kom hem, inte kul alls!
Om ni undrar så sitter nu Robin i sin säng och leker, där han inte kan kommer åt saker han inte ska.


(
Såhär fick vi göra innan vi köpt napp åt lillprutten, vilket inte varade alltför länge. Vet inte exakt hur gammal han är på den här bilden men han är iaf inte speciellt gammal :) )
TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: