Nu igen? Vad är det för skit?

Det blir ett litet inlägg idag, skriver säkert imorgon bitti istället.
Jag har fått FEBER IGEN! Helt jäkla otroligt, men det är ju p.g.a mjölkstockning så jag vet ju varför. Kände igår att jag började få ont i samma tutte som sist men på ett annat ställe och jag skämtade med P och sa:  Ja, då får jag feber inatt då. Det skulle jag aldrig sagt, för när jag var upp till Robin så kände jag mig så varm, kollade tempen och den låg på 38.5. Tog alvedon när imorse och febern gick ner lite, men jag kände nu ikväll att den kom tillbaka, satt och frös & så i soffan så jag tog 2 till. Får se om den kommer tillbaka igen... HOPE NOT! Sitter här och dricker lite the och ska passa på att spela lite nu när prutten sover(idag och igår har han bara sovit 1 gång under dagen så han slocknar direkt man lägger ner han nu på kvällen)...



TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

När jag hade mjölkstockning tipsade BVC om ipren istället för alvedon då ipren även är antiflammatoriskt oh hjälper de onda tuttarna bättre.



Det är nya rekomendationer så det är ok att ta ipren när man ammar.



Allt bra annars? Här är kallt men full fart, på måndag jobb...



kram

2010-01-06 @ 08:13:03 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Emma =)

stackare =( fika när du är piggare och det är lite varmare? =)

2010-01-06 @ 13:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: