LYX!

Igår efter badning satt jag på Robin en ny pyjamas som vi köpte på Maxi för 50 kronor, tyckte att den såg VÄLDIGT lång ut, men den var i stl 74 så vi antog att förr eller senare kommer han kunna ha den, men iaf så tog jag på den igår och den var inte alls lång på Robin! Tror att han egentligen är större än vi "ser", vi ser han nog som den lilla bebis han HAR varit. Han har även blivit en hejjare på att sätta in nappen själv, det gör han stup i kvarten! Först tuggar han lite på den och om det är fel sida så vänder han lite på den tills att han hittar "gummit" och då sätter han in den i munnen :)

Imorse vaknade vi lite efter 8! Men det är egentligen inte så lyxigt som det låter, han vaknade nämligen vid 4 och det tog ett bra tag innan han somnade om... Nu ska jag ta och fixa lite gröt åt snuttisen här :)



TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: