Kan man cykla i vatten?

Satt och kollade på inlägg jag skrev för ca 1 år sen, när jag var gravid. Det är nästan så jag saknar magen och allt sånt, men om man ska skaffa barn varje gång man känner så, så kommer vi få vara med i Familjen Annorlunda tillslut och det vill vi inte ;D Jag har ju min lilla plutt här som jag får pussa på hur mycket jag vill och som får ALL min uppmärksamhet och så ska vi ha det iaf några år till. Kan ju vara bra om man har jobb med...

Börjar bli lite trött nu känner jag, kanske dax att bekanta sig med sängen igen? Snart lär ju Robin vaknar för mat, skulle vara trevligt med lite sömn innan. Igår vaknade han lite efter 22 första gången, men så dröjde det till 3:30 till nästa måltid. Det var rätt så skönt, då drömde jag att jag och P var utomlands och CYKLADE i vattnet(flickor: det är cyklar jag menar, inte vårat kodord förrut), det var lite jobbigt och jag fick ont i benen, men frammåt kom vi :)

Nää, nu ska jag borsta tänderna och fixa mig för natten. Så GOD NATT mina sköna :)

TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

nej inte tänker vi på nå sånt inte...förstår inte alls vad du menar ler



Drömmer å massa sjuka drömmar, inatt drömmde jag nå konstigt, kommer inte riktigt ihåg vad, mer än att de var nå fuffens med våra grannar, men ändå inte våra grannar...jaja...svammel svammel dags att sova tror ja, en dag imorn med...



Kram

2010-01-14 @ 22:03:11 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: