Kan inte bestämma sig!

Hej!

Orkade inte skriva något igår, så kan det vara ibland. Var ut lite med Robin så han fick åka lite pulka i trädgården igår

Älskade plutten ♥

Jag tror inte att han bestämt sig om han tycker om det eller inte, för han sitter bara där och kollar, pratar inte, skrattar inte, gråter inte. Bara sitter och kikar på det han åker förbi...

Natten till igår tog P hand om Robin när han vaknade(iaf tills han gick och la sig vid 2) och det var MÅNGA gånger han vaknade, visst, jag vaknade ju också av det men jag slapp ju gå upp iaf och risken fanns ju att då hade han velat äta också. Det var först vid 2 som jag gav han mat p.g.a att det enligt P knorrade i hans mage. Igår när jag provade så ville han inte sova utan mat så första gången för mat då blev vid 23, dvs att han kände nog att det "luktade" mjölk om mig och kom på att mat kan ju vara bra att ha ;D

Får se om vi går och möter P idag med pulkan när han slutar, beror på hur Robin sover. Det är ju så olika, ibland sover han 30-45 min och ibland blir det flera timmar. Annars händer det nog inte så mycket idag heller...

 
TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: