Inget ovanligt...

Feberfri idag! Bra det med tanke på att P jobbar och som jag mådde igår orkade jag inte göra annat än att ligga i soffan, när jag väl stog upp orkade jag inte räta på ryggen så jag stog som en gammal gumma ;) Men jag kände inatt att jag svettats ur febern. Igår somnade jag i sängen när jag skulle natta Robin, 20 min senare vaknade jag, borstade tänderna och gick och la mig igen, så jag somnade runt 20:30 kanske... Skönt var det att få sova lite fler timmar än vanligt, men fortfarande är jag lite trött. Inget ovanligt för att vara jag dock :( Jag kommer inte ens ihåg när jag INTE var trött.

Nää, nu måste jag kika till busungen!


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: