Hemma eller följa med?

Godmorgon!

Idag vaknade Robin strax innan 6, självklart bara för att jag gick och la mig lite senare än vanligt igår... Nu sitter han och leker i sängen med pappa "halvsovandes" bredvid :)

Vi var iaf ut och åt igår, P's mamma var här och det hade gått SÅ bra så, vi gick ju efter att han somnat och han hade inte vaknat under den tiden vi var borta(även om hon hade velat att han skulle göra just det). Vi GICK faktiskt dit/hem men på hemvägen blåste det motvind så jag som inte hade mössa på mig fick gratis botox(kunde inte röra pannan av pga kylan) HAHA
Bara för att jag gått och längtat så länge efter den maten(black and white) så var den ingen hit just igår, ena köttet smakade lite konstigt. Men man kan ju inte få allt man vill, eller hur?

Idag blir det en sväng med Maria och Emma på en minimässa, kul att komma ut på något annorlunda! Vi får se om "lill"prutten blir med... Det är ju då när han ska sova och sen äta lunch så jag tycker att han kan vara hemma, men P tycker att han kan sova i bilen och äta någon banan. Vi får se.


Nu ska jag ta upp honom från sängen!

TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mitt dåliga samvete ;) SKickar dem i kväll.Kram

2010-01-30 @ 13:59:29 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: