FöräldraLÖN?

Godmorgon!

Inatt blev det "bara" mat 2 gånger för Robin, vid 23 och sen vid 2.30. När han vaknade vid 4 la jag honom brevid mig och gjorde mig redo för att ge mer mat, men då somnar han om! NICE :) Jag klagar inte, så istället för att sätta mig vid datorn när jag gick upp idag så fick han sin frukost. Päron & Banan gröt med lite rivet äpple på, tror att det var gott iaf :)

Både förra månaden och den här har jag fått föräldralön från Lidl, det har jag aldrig hört talas om tidigare! Tydligen är det en viss % på det man tjänat och beroende på hur länge man varit hemma så kan man få det flera gånger(som jag nu då), extra pengar klagar man inte över :) Speciellt inte den här månaden när fönstrena ska betalas...

Idag blir det nog bara lite inne mys skulle jag tro, det ska ju komma massa snö igen idag, dvs att det kommer dröja ännu längre innan vi kan komma ut på barnvagns promenad(eller så är det något jag bara skyller på, jag vet inte?)...

Nu sitter prutten och gnäller i sängen så jag ska ta upp honom och sätta honom i gymmet!


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad är det för något? Föräldrar lön? Har jag aldrig fått!! Hur är det med er annars? Tjingeling!!

2010-01-27 @ 11:29:19 / URL: http://jemmas.blogg.se/
Postat av: Slimpen

Sjukt bra ;) Vielen Dank von Lidl :D

2010-01-28 @ 14:59:20 / URL: http://slimpen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Noll koll har ju jag! Men Perra hade bättre koll en mig och talade snällt om för mig att Föräldrar lön har jag minsan fått typ i mitten på -09. så det var ju bra med det! Hahah =)

2010-01-29 @ 11:34:33 / URL: http://jemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: