FÖR trött?

Hej!

Passar på att skriva lite nu när Robin sover. Imorse var han en riktig busunge så jag fick hålla koll på honom HELA tiden, dvs att jag hade inte tid att skriva något då. Men nu sover han sött iaf :) Jag tror att den här natten var lite bättre än natten till igår, men nu när jag försöker komma på när han vaknade och så så kommer jag bara ihåg att jag var så trött när han vaknade vid 3 så jag la honom brevid mig, han fick mat och vi somnade om till 6, men vi gick upp vid 7 :)

Jag hade en riktig tråk söndag igår, P satt och kollade på nhl hockey på tv:n och när det var slut så kollade han på sopranos som vi köpt med aftonbladet(jag har inte följt de alls så det var inge kul att kolla på). Som sagt: en riktig TRÅK söndag för min del...

Nu känner jag att magen vill ha lite mat, bäst att lyda!  ;D


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: