En liten...

Bara en liten update. Håller på och städar, fast nu väntar jag på att Robin ska vakna så jag kan dammsuga. Har bäddat rent i sängarna och plockat undan lite, ska dammsuga och byta gardiner(det är det enda julgrejerna vi har kvar framme) och kanske att jag slänger i en tvätt också. Diskade, det gjorde P imorse så det är också klart. Nice! Robin ska bada idag också, han ligger ju och gnessar med huvudet så han får massa tovor i håret och det går ju bara att kamma ur när håret är blött, just nu står håret rätt ut av alla tovor HAHA! Får se om det blir jag eller P som tar badningen idag, det är ju alltid jag som tar det nuförtiden men så kommer det ju en kompis till P hit idag(som bara occuperar tv:n) så det blir nog jag idag med :) Men jag har inget emot det :)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: