bebissäker?

Jag har lite halvtråkigt nu ikväll. Skulle kunna gå och lägga mig istället ifall Robin vaknar lika många gånger inatt som igår natt. Men ändå, klockan är bara 21:15 på en fredag. Nää, till 22 ska jag väl kunna hålla ut iaf. HAHA vilken skillnad, hela 45 min!

Var upp till mamma idag iaf, skulle inte stanna alltför länge men det blev att vi stannade och åt där tillochmed. Mamma åt inget då hon är dålig, men jag lagade maten åt dom andra "typerna" :D och det blev massor över så vi åt... Lånade mobil av syster, men jag vet inte om numerna följde med, jag hittade dom inte(iofs är jag inte alls teknisk). Ska kika lite mer när den är klarladdad. Min mobil är fortfarande weird, dispayen är upp och ner HAHA så jag har gett upp hoppet om att jag ska kunna använda den igen, frågan är bara vad för mobil jag ska köpa den här gången. Det var ju inte alltför längesen jag köpte den här(1 år sen) och den höll ju LÄNGE, eller något. Fast mobiler är kanske inte bebissäkra? HEHE


Ska slökolla lite mer här på internet innan det är dax för sängen!


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä mobilerna är nog inte bebissäkra, gör allt för att hålla Melker från att tugga på min ... går inte helt bra ;)



Har lite bilder och en film som kommer upp så fort jag fått in den på youtube. Tror inte det blir förrän söndag då jag inväntar Dalabesök över helgen



Kram

2010-01-08 @ 21:48:34 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig att jag nu dratt igång årets först tävling:



http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna presentkort från en gigantisk o finfin inrednings-present-allt-i-allo-butik! =)



Trevlig helg! Kram

2010-01-08 @ 22:30:14 / URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: