8 månader!

Godmorgon!

Jag vet inte hur många gånger jag fått ge fisen mat i natt, det är det enda som gäller när han vaknar. Lite då och då brukar jag försöka få han att somna om utan mat, men det funkar INTE, han skulle vara vaken i flera timmar isåfall och det är inget jag känner för mitt i natten... Bara att hålla tummarna att det BLIR bättre, förr eller senare måste det väl det?

Idag blir ju Robin 8 månader! Herregud säger jag bara, satt och kollade i Marias fotoalbum igår och det fanns blider på honom när han var ca 2 veckor: Gisses vad liten han var, det kommer man ju knappt ihåg. Men så otroligt söt ju! Fast det är han ju nu med! Ibland kan jag komma på mig själv med att bara sitta och kolla på honom för han är verkligen den finaste i hela världen...(men det tycker nog alla föräldrar om sina barn?)Iaf grattis älskade Robin på 8 månaders dagen!




TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis Robin!



Här är oxå rätt stökigt med sömn/mat på dagarna men jag lever i tron att det ger sig så småningom



Kram

2010-01-10 @ 19:54:36 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: