What a ripoff!

Nää, inte blev det nå bad igår. Nathalie kollade öppentiderna på internet och dom skulle ha öppet till 15.30, vi kom upp dit till 13.30 och skulle betala när hon i receptionen frågar om vi vet att dom stänger klockan 14 pga av en vattenpolomatch. Kan dom inte skriva in sånt på internet så man inte behöver åka dit i onödan? Tänk om man åkt ända från svärdsjö eller enviken tex? Inte nice iaf. Men om vi alla är friska ska vi åka dit på tisdag istället. Så nu håller vi tummarna :)

Var in en sväng på tradera igår och såg 4 tröjor, ingen hade lagt något bud och det var runt 25 min kvar, inte var det något porto heller. Så jag la ett bud på 2 kronor... Och jag vann :) Inte dåligt med 4 tröjor för 2 kronor. Som sagt, Robin behöver ju mer kläder...

Igår natt vaknade han först vid 3.45 för mat, inatt blev det mat vid 3:20 första gången. Bara det inte blir tidigare och tidigare, runt 3.30-4 är en bra tid för mat första gången tycker jag, hoppas han håller sig där :)
Han har ju blivit så himla rörlig, han kan knappt sitta stilla. Böjer sig frammåt, lägger (kastar) sig på sidan som ganska snart blir till mage och då börjar han gnälla eftersom han inte vill ligga så. Jag tror att det kanske är bara bra att han inte kan krypa/gå än. Då hade jag fått sätta på honom ett koppel HAHA (ja, det var ett skämt) för att kunna hålla reda på han. Jaja, det är väl bra att han inte är menlös och bara sitter där antar jag...

Nu→ frukost för Robin

TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: