Vilken syn!

Hej hej!

Robin ligger och sover, får se hur länge det blir idag. Igår sov han från ca 10:30 till 13:10! Tydligen blir man trött av att vakna 5:30, hmmm konstigt! :D Men idag fick jag iaf sova till strax innan 7, betydligt bättre!

Det är ju helt omöjligt att köra vagnen i det här vädret så vi har inte använt vagnen mycket sen det kom massa snö, men jag kände för att ut och gå lite idag så jag satt Robin i pulkan så gick vi och mötte P, så det blev en liten promenad på ca 20 min HEHE Dock fick jag springa lite, jag kollade bak på Robin och såg att filten han skulle ha på sig låg bakom oss, så jag sprang ner halva backen nästan och upp igen. Vilken syn!

Fick recept på bröd till Robin av snälla Jenny, så igår kväll provade jag ett av dom, det var inte alls svårt och jag gav Robin lite innan han skulle sova med leverpastej på och det verkade gå hem, han smaskade och hade sig :) Kul att prova något nytt ibland!

Nu sitter jag och funderar på vad VI ska äta idag, jag gav förslag på makaronipudding, men fick till svar: Finns det inge godare? Så jag antar att det inte blir det iaf HAHA

TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tyckte det skulle vara passande att köra igång en alla hjärtans dag tävling - nu kan ni vinna ett Heartbeat halsband med valfri personlig text från Dreams of pearl - http://www.muppsan.com/2010/02/vinn-ett-personligt-halsband-fran.html

2010-02-01 @ 20:18:07 / URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: