Ingen hit direkt...

Godmorgon!

Jag vet inte vad det är med Robin på nätterna, kanske någon utvecklingsfas? Han sover iaf riktigt dåligt och vaknar MINST 3 gånger/natt. Börjar bli riktigt trött på det nu... Man blir ju så trött hela dagarna och det gör ju tillslut att man blir på så dåligt humör. Jaja det vänder väl förr eller senare :)

Var till Borlänge igår, var först till barnens hus och köpte blöjpåsar. Skulle också kolla efter en speciell matta som P's syster har till barnen som gör att det inte gör ont om dom skulle ramla, tror att den heter Airtex eller något liknande, men dom hade inte ens hört talas om något sånt. Får kolla på baby proffsen istället.
Iaf var det trevligt till en början där hos systern, sen vaknade sonen och var på pissigt humör och satt och grät/skrek, då började Robin också tjuta och dottern var uppe i ansiktet på Robin när han satt på den där mattan, kastade grejer på honom, försökte ta hans napp m.m m.m Så det blev ett besök på runt 1 timme, jaja får ta det en annan dag när dom är på bättre humör...

Nu har jag iaf knäppt kort på den bodyn jag köpte på minimässan i lördags!

(tryck på bilden så blir den större)

Blev även ett kort på en favorit tröja som jag beställde från HM för lite julklapps pengar, det blev ju lite mer kläder också men orkade inte leta efter dom just nu ;D



När jag ändå håller på kan jag ju visa lite bilder från härromdagen, vi brukar ju ha lill grabben på mage inne i sitt rum, men det är ingen hit vill jag lova. Här kommer iaf lite bilder.









Camilla: På dom sista bilderna här så har han kläderna som Emma köpte, på sig. Fötterna på dom här byxorna tyckte han om! :)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: