Utan mat...!

Godmorgon!

Har inte tid att skriva allt för mycket då Robin sitter och leker i sängen där P ligger och sover, tänkte att han skulle få sova lite idag så jag ska snart ta skrutten :)

Igår kollade vi på 2012, den var väl bra, det är bara att hoppas att det inte blir så. Jag sa till P att det kanske är dax att fixa ett pilot kort(eller vad det heter så man kan köra flygplan) och köpa ett flygplan så man kan sticka uppåt i luften om det skulle hända samma saker... Filmen var ju ganska lång så jag gick inte och la mig förrän efter 23(vet inte exakt tid), och inatt vid 01.40 vaknade Robin och "ville ha mat". P försökte trösta så att jag inte skulle behöva ge mat eftersom han egentligen inte är hungrig, han är ju bara van vid att vakna och få tutte. Han låg och gnällde och gnällde. Inte kunde jag somna om medans han var vaken och låg och pratade och gnällde och grät lite. När klockan var 2.20 började han somna om, UTAN MAT! Det tog ett tag men det gick...! Sen vaknade han igen vid 4.30 och då fick han lite tutte. Han hade ju ändå varit utan mat sen 19 så han var säkert hungrig då, la iaf ner honom i sin säng och han sov till 6.30. Det har nog aldrig hänt att han sovit hela natten i sin säng! Det är nog bara bra att han gör det egentligen(ibland iaf), för jag vill inte ha en son på 10 år som måste ligga och sova i vår säng sen...

Idag blir det stan och fika med några flickor från gymnasiet, ska bli riktigt trevligt! Om Robin blir med vet jag inte än, återstår att se!


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: