Nu är det vår!

Godmorgon!

Inatt ställde jag klockan. För första gången på x antal månader. Anledningen var att jag skulle byta kanal på tv:n för P skulle spela in hockey matcher inatt och imorse men det var på 2 olika kanaler så när klockan var 5.48 var jag upp och bytte till 2:an så han kan se Sveriges match sen. Är jag snäll eller är jag snäll? :D
Robin låg då i vår säng och självklart var han påväg att somna om när jag fick lov att gå upp och vaknade till då. Självklart! Men sen la jag honom på mig med hans huvud vid min hals och efter ett litet tag somnade han om! Sen la jag ner honom bredvid mig och så somnade jag också till klockan var 7. Härligt att det är så ljust ute nu vid den tiden och fåglarna kvittrade också. Då längtar man verkligen till våren! Iofs kan det väl vara vår ute fast det är massor av snö? Då säger jag att det är vår nu! Känns bättre än att säga att det är vinter fortfarande... Även fast jag vet att jag ljuger :)

I helgen har vi mest sprungit runt med Robin. Nu när han kommit på hur man går utan gåstolen så är det den enda han vill göra. Men då måste han ju hålla i oss i händerna så det har inte hänt så mycket annat vill jag lova HAHA
Igår när han släppte händerna när han stod upp, så stod han själv i hela 4 sekunder! Ojojoj nu blir han mer och mer modig för varje dag! Får se hur lång tid det tar innan han börjar ta steg utan att hålla oss i händerna också...

Storkok skulle jag ju göra i helgen, men jag gjorde frikadeller under veckan sen har jag gjort fiskgryta, köttfärsås och kycklinggryta. Skulle gjort mer också men så hade vi visst inte mer att frysa in maten i. Vi har också broccoli med ostsås i frysen så det finns ju mat, men ändå, det är ju kul att prova nya maträtter. Robin äter ju verkligen ALLT jag ger honom. Underbart! :)

Idag blir det ju upp till njur. för mig, hoppas allt ser bra ut! Annars händer det nog inte så mycket, skulle jag tro. P ska ju kolla på hockey antar jag så vi får klara oss utan honom :D


Nu är det frukosttime för Robin!


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: