Kall sup

Igår blev det badning uppe på lugnet iaf. Men det började väl inte alltför bra. När jag la ner Robin på skötbordet där blev han rädd eller kall eller något så han började gråta, sen grät han till och från ett bra dag. När jag bytte till bad blöjan grät han, duschen var inte bra, då kom en gråt attack och han grät nästan hela vägen in i bassängen. När jag satt mig ner i vattnet med honom grät han också och blev så rädd så han klamrade sig fast på mig, även om jag velat ta bort honom från mig hade jag inte kunnat det. Men det blev lite bättre och bättre, han fick syn på en anka i vattnet som gjorde att han glömde bort att vara ledsen, sen kom det mer och mer leksaker och tillslut var han sitt normala igen, satt och plaskade och hade sig. Kallsup fick han också för han ville tydligen väldigt gärna komma åt något nere på bottnen(han nådde inte), men det grät han inte för iaf :)

När vi kom hem var han riktigt trött så jag gav han mat och sen la jag honom, då var klockan lite efter 16. När klockan var 18 fick jag lov att väcka honom, så det blev ingen nattning vid 19.00 igår, tog det vid 20.00 istället. Antingen skulle natten bli helkonstig för att det var förskjutning 1 timme eller så skulle han inte märka det nämnvärt. Han har vaknat ganska många gånger inatt, men jag har legat kvar i sängen och shhh:at åt honom lite och efter inte alltför lång stund har han somnat om, när klockan var 4:15 fick han tutten, klockan 5:30 vaknade han igen så då fick han ligga bredvid mig och så sov vi till klockan var 7:30. Helt OK natt även om han vaknade många gånger... Nu är klockan 8.30 snart så jag ska fixa lite gröt åt lill skrutten här :)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: