Inge mer?

Robin har sovit 30 min sen vi gick upp imorse, trodde att han skulle vara super trött när jag skulle lägga honom vid 14:30, men neeeejdå han låg och tog ur nappen och SKRATTADE när jag satt tillbaka den, stog så i 30 min ca, sen tänkte jag att han kanske var lite hungrig så jag tog upp honom och han fick lite bröd och leverpastej igen, det slank ner fint :) Satt ner han på gymmet lite efteråt och sen vid 15:30 provade jag igen, men det blev samma sak igen... Nu ligger han i sin säng och har precis börjat gråta lite smått så jag ska ta upp honom, undrar om han inte ska sova något mer idag?


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack! Å så fin blogg du har! :)

2010-02-02 @ 20:55:05 / URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: