Inge mer..?

Nu verkar det som att jag har ammat klart för det här barnet. Jag ammar ju inte längre till nattningen utan gosar lite extra med honom istället(extra många pussar), och han verkar klara nätterna alldeles utmärkt utan att få mat så varför skulle jag dra ut på det mer? Det ända jag funderar på är om jag ska börja lägga honom lite senare, vid 20.00 istället kanske? För dom senaste dagarna har han vaknat strax efter 5, då ligger han och gnäller/sparkas/drar i håret(om han kommer åt) tills vi går upp, så om han somnar senare borde han ju sova lite längre. Får jag sova till 7 är jag ganska nöjd. Att vakna 5 varje morgon tär på krafterna känner jag redan.

Var upp till mamma och co igår och åt kyckling i ugn(i grädde) med ris. Riktigt riktigt gott :) Sen grädde och jordgubbar till efterätt(Robin smakade också lite och det verkade smaka bra i hans mun också).
Satt och skrev ner massa barnmats recept igår från internet, så till helgen blir det nog storkok till grabben :)

Nu ska jag sätta mig framför tv:n lite. Robin har ju redan fått frukost.

BTW, känner redan att jag är på ett pissigt humör idag(kan det bero på sömnbrist?)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst känns det sorgligt, här skippade vi ammandet i natt efter en period med bara mys amning. Få se hur det blir framöver. Kram

2010-02-15 @ 21:28:15 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: