Det värsta sättet att vakna på?

Godmorgon!

Igår hände det inte speciellt mycket. Fast jag lagade mat åt Robin för en gångs skull, jag har ju noll inspiration till barnmats lagande, även om det är det jag skulle vilja att han äter varje dag. Men iaf så blev det spagetti och köttfärsås igår, han åt iaf så helt åt skogen gick det inte. Ska prova att göra broccoli med ostsås idag, hoppas att det funkar lika bra :)

Imorse ville skrutten upp 5:40 ca, så han vaknade och det första han gjorde var att gnäll/skrika, usch det måste ju vara det värsta sättet att vakna på?!

Annars då? Fredag idag, men vettesjutton om det händer något kul idag. Om det inte snöar kanske jag tar med Robin på en liten pulka promenad, så vi får lite friskluft :)

Jag har förresten gett Robin Turkisk Yoghurt med mosade hallon och blåbär, det åt han med god aptit! Jag smakade också, och visst var det gott, riktigt gott! Så jag har också ätit det till frukost dom senaste dagarna! *mumma*

Igår beställde jag ett par strumpbyxor från nelly till Robin, dom hade skickat ut dom nu på morgonen så dom kommer kanske på måndag då. Det hade varit bättre om dom kom idag, men sån tur ska man väl inte ha?
Gick in på hemsidan nu för att visa bild på dom, men nu är dom boooorta! Tur att jag beställde dom igår och inte väntade som det brukar bli :)

(bild på Robin från igår. Han har förresten en pyjamas i storlek 90 på sig! Skulle tro att den är lite liten i storleken?)

TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: