9 månader!

Japp, idag blir Robin hela 9 månader gammal(?) och tiden den bara flyger fram. Grattis älskade Robin!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Jag tänkte visa när/vad Robin äter under dagarna.

8.00/8.30 Gröt eller Turkisk Yoghurt med frysta(självklart har jag tinat dom) bär
9.30/10.00 En frukt(oftast en banan)
12.00(eller när han vaknat) Lunch, en halv stor barnmatsburk eller motsvarande när jag har lagat maten. En frukt(oftast äpple) till efterätt
14.00 Bröd med leverpastej och/eller frukt
16.00(eller när han vaknat) Middag, samma som lunchen(en annan maträtt men lika mycket). Efterätt
18.00/18.30 Gröt
19.00 Ammning(antagligen mest för att få lite närhet och för att slappna av lite innan läggdax, inte så mycket mat)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis Robin! Kram

2010-02-10 @ 19:36:44 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Grattis lilleman!

2010-02-10 @ 21:08:03 / URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: