tack

Ja, vad ska man säga? Robin är förkyld igen... Täppt i näsan, hostig och igår kväll vaknade han och var super ledsen, efter ett tag provade jag lägga honom i vår säng, men så fort han la sig ner blev han bara ledsen igen och hostade så mycket att han huklade sig. Tillslut spydde han tillochmed, men jag tror inte att det var pga hosta, det måste varit för mycket snor i halsen eller något. Men ändå! Så han blir ju hemma från förskolan idag... Ev resten av veckan också. Ska det behöva bli en till inskolning för Robin pga alla förkylningar? Jag kan ju bara säga tack till dom vi var och hälsade på i lördags, deras ena son var super förkyld och hade lite feber, men dom sa inget om det till oss när vi frågade om vi fick komma och hälsa på... Hade vi vetat om det hade vi inte åkt dit och riskerat ännu en förkylning för vår skrutt. TACK!


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om pojken ni var och hälsade på hade smittat robin skulle han blivit sjuk samma kväll. Han kanske blivit smittat på dagis? Alla är ju förkylda just nu. Alla mina barn (3 st) är sjuka just nu. Men så länge man slipper magsjuka så. /maria

2010-12-15 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: