klämde röven ;D

Jag var ju ut en sväng med Robin i pulkan igår, först ville han inte åka(trotsåldern igen?!), men när jag satt ner honom ändå så satt han där iallafall. Men han var inte speciellt road. Tills jag börjar springa! Jag springer en bit, sen vänder jag mig om och kollar vad han tyckte, då satt han med ett leende på läpparna och sa MER, MER! Så jag sprang lite och vi åkte nerför en backe(jag klämde ner röven i hans baby pulka och han satt i mitt knä), tror han tyckte om det iallafall :) Den här bilden är tagen efter backen

Fast han heter visst inte Robin längre. Nibor är det nu ;D

Såhär stod han bara, innan jag satt honom i pulkan



TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: