en halv gris

Det onda i halsen verkar gjort sitt för den här gången, men jag är lite hostig. Men hellre lite hostig än ont i halsen...
Igår gjorde vi (P iallafall) köttbullarna inför julafton och sen gjorde han iordning julskinkan(vi köpte en halv gris tillsammans med hans mamma för ett tag sen och då fick vi 2 skinkor), så idag blir det att invignings äta den till frukost :) Hoppas att det smakar gott, men det tror jag säkert!
Snart ska vi gå och väcka P för att frukost mysa lite med alla 4 ljusen tända, det är ju fjärde advent idag. Va tiden går!
Härromdagen beställde jag P's julklapp, kanske lite väl dyr, men han behöver en sån... Nu är det bara till julstrumpan kvar och det är ju lätt fixat :)

Trevlig 4:de advent!



TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: