liten...

Hej!

Dåligt med uppdatering, förlåt, men syster med familj har ju varit här så det har inte varit så mycket tid/lust till att sitta här... Det har varit sååå roligt att ha dom här! Tråkigt nu när dom åkt bara!

Kalasfirande för P(er) i lördags, men otroligt god tårta. Måste ta receptet på den och göra den snart(kanske tills jag fyller år?), vi åkte ganska tidigt. P skulle jobba på kvällen så jag åkte med syster + familjen hem tills Robin skulle få sin gröt för kvällen. Sen på kvällen satt jag och syster och pratade ett bra tag. Robin vaknade och skrek efter ett tag och det tog länge länge att få honom lugn. I vår säng... Sen sov han så oroligt och efter 1 timme kanske la han världens brakfis + tillbehör (?) och somnade ganska fort efter det så han hade säkert ont i magen... Stackare!

Idag blir en ganska lugn dag, kanske en sväng till coop. Men annars blir det till att packa eftersom vi ska till pappa imorgon, ska bli riktigt kul att träffas igen! Bilresan känns inte lika lockande, med 2 barn(robin och T som är 7 månader) som säkert kommer bli rastlösa... Men det är som det är.
Tur för katterna så kommer iaf P's bror och tjej sova här under tiden :)

Liten update iaf :)

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: