jag är singel!?

Jag har tänkt att jag skulle visa det jag köpte nere på Gekås när vi var där hos pappa, men nu har jag precis tvättat den sista tröjan, så bilder kommer :)

I förrgår var jag och mamma ut i skogen och plockade blåbär, på 1 timme ca fick vi 1 liter var. Hos mig blir det nog en blåbärspaj till P fyller år, hade även tänkt att jag skulle prova på att göra egna biskvier tills dess. Får se hur det går :)

I helgen + måndag kommer jag att vara singel... :D P ska jobba inatt med sin systers kille(åker vid 16.00), imorgon ska han på baseboll(så han åker vid 12.00? och kommer hem sent), på söndag ska han på hockey, dom pratade lite smått om painball också och på måndag ska han följa med min ena syster med familj till Örebro för att kolla på en grej. Undrar vad jag ska göra hela helgen? Vill någon göra något så hojta till!

Bjuder på en bild från Varberg


(min syster, jag och pappa)


TJING!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Ni skulle enligt Peter komma förbi oss imorgon å käka tårta vid 19 tiden men om du å Robin ville så får ni komma redan vid 17 då de andra kommer...



Kram

2010-08-13 @ 08:10:00 / URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-13 @ 14:05:10 / URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: