åhh så härligt

Godmorgon!

Idag vaknade Robin klockan 7.45, men åhh så trött jag var ändå! Det är konstigt det där, spelar nog ingen roll hur mycket man sover (verkar det som), är himla trött ändå...

Idag ska vi städa lite här hemma och så handla och jag ska baka lite inför P's "kalas" imorgon när han fyller år, så det kommer vara fullt upp idag med, härligt :)

Igår kom jag på att det är riktigt mycket grejer jag måste köpa till Robin börjar på dagis eller dagmamma. Han måste ju ha ett par gummistövlar till, ett regnställ till, skaljacka, höst OCH vinterskor, ny vinteroverall, mössa och vantar, tofflor, lite slit och släng kläder(typ mjukbyxor och så)... Inte är det billigt att ha barn heller. Men åhh så roligt det är! Speciellt i den åldern Robin är i nu, han är så himla rolig med allt han säger och härmas och gör...




TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: