Lurad?

Godmorgon!

Inatt vaknade Robin strax innan 2 och grät lite, jag gick dit för att ge han nappen och ev lägga honom tillrätta(han måste leva röjan på natten för han kan ligga hur som helst!), men när jag kom dit hade han redan nappen i munnen och han låg ganska bra så han måste drömt något. Men han kollade på mig med stora ögon, dvs att han var pigg som en mört. Jag provade att gå därifrån, men då gav han ett rejält skrik med följd av gråt. Det tog 40 min innan han somnade om. Måste varit en otäck dröm, eller vad det nu var... Sen vid 4.30 vaknade han igen men då fick han sova i vår säng och somnade om till 6.30 iaf.

Jaha, första april igår. Vad jag vet har jag inte blivit lurad. Kom blommor från Mockfjärds fönster och dom som jobbat här. Jätte fina rosa/lila/röda blommor :)
Igår var det också 4 år sen lilla morfar gick bort. Kommer ihåg det tydligt fortfarande. Jag och Emma hade precis packat upp allt på morgonen(vi jobbade)och satt och skulle äta frukost. Mamma och co skulle åka och hälsa på morfar. Men så fick jag ett SMS där Nathalie skrev att vår morbror ringt och sagt att han gått bort. Men tack, ett SMS?! Trodde för f*n att det var ett april skämt, ett jäkligt dåligt ett, men ändå! Ringde hem till dom och mamma svarade, gråtandes. Då förstod jag att det inte var ett dåligt skämt... :(
Saknar mormor och morfar fortfarande!

Nää, nu till något roligare. Idag kommer P´s bror med familj upp. Dom ska bo här hos oss så det kommer bli ett j*kla liv :) Men det är bara roligt! :)

Nu ska jag ta och fixa lite frukost(välling) åt Robin. Han drack det igår också, så det kanske var dom förra "napparna" han inte tyckte om?


Glad påsk allihopa :)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: VERONICA - Vita villan!

Önskar dig en glad påsk :D

2010-04-02 @ 08:47:22 / URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: