Lite shopping

Pratade med pappa igår och tydligen har han också hittat hit :) Trevligt trevligt :)

Fick pengar av honom för att köpa lite kläder till Robin( vi hade ju ändå tänkt att köpa lite kläder, så extra pengar tackar vi för :)) Men jag hittade inte alltför mycket, konstigt! Köpte ett par jeans shorts på HM och 2 tröjor på lindex Iofs var vi inte in på Kappahl, där brukar dom ha bra och fina kläder. Får ta det nästa gång :) Shortsen var i storlek 80 och tröjorna 86/92, men dom såg inte så stora ut så dom kommer bli bra i sommar för han att springa runt i :)

Idag ska vi köpa lite grejer så P kan fixa Robins fönster och så ska vi sätta upp rullgardinen(just nu har vi en handduk som hänger för fönstret), ska bli riktigt skönt att få det fixat!

Nu känner jag att magen börjar knorra så det är väl dax för frukost antar jag :)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: