Jag är en vinnare!

Hello!

Var på ett Mary Kay event igår, var lite prat om verksamheten och så fick vi lära oss hur man gör sotade ögon, ska prova göra det själv någon gång ;) Sen innan vi gick var det utlottning av några produkter. Självklart så vann jag :) Det gjorde dom andra 2 jag åkte dit med också, we rule :) Det här vann jag:

"smaken" är melon sorbet, väldigt fin färg! Tog före och efter bilder också. Håll tillgodo :)

Före

efter


Det var bra att det inte var så mycket färg, för då skulle jag inte använt den. Men den här fina kommer jag säkerligen använda i sommar :)


TJING!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis =)

2010-04-25 @ 14:56:34 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: