Han går...

Igår var vi och köpte en grill och lite redskap så man kan fixa ute i trädgården. Till helgen blir det nog grillpremiär, nää jag längtar inte alls HAHA
Köpte även ett fotoalbum där jag satt in kort på Robin, tänkte att det skulle blir hans första år album så det ska in ett antal fler bilder där. Jag antar ju att vi kommer knäppa ganska mycket kort på kalaset och så, det ska ju självklart med :)

Idag kommer mamma hit(om hon mår bra), och det verkar vara riktigt fint väder idag med så vi blir nog ute och påtar skulle jag tro. Härligt :)

Robin är så otroligt duktig. Han går själv mest hela tiden nu, ibland kan han bli lite "feg" och vill hålla oss i handen, eller när han ska vända sig om, då vill han ha något att hålla i. Nu sätter han sig också upp från liggandes, utan att behöva hålla i något. Imorse hörde jag att han var vaken, men jag var så trött så jag llåg och halvsov ett tag, till jag kände hans fötter på min arm HAHA Då hade han satt sig upp, och han satt där och små log när jag kollade upp på honom :) Bus ungen :)

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: