Han är SÅ duktig!

Godmorgon!

Idag fick jag sova ända till klockan 8! Heeeelt otroligt :) Första gången på länge som jag kännt mig utvilad på morgonen. Vet inte om han sov länge för vi satt upp en handduk över hans fönster, så det är mörkt längre? Igår när han skulle sova så var ju solen fortfarande uppe så vi hade inte så mycket val, men det är inget jag ångrar nu ;)

Vi filmade lite igår när Robin var "ute" och gick alldeles själv här hemma, jag tänkte skicka filmen till systrarna, bror och pappa så dom får se hur duktig "lill" grabben är att gå. Jag vet inte hur många steg han tog, visst är han fortfarande lite vinglig så jag går bakom ifall han ramlar. Men det vart nog uppemot 10 steg iaf, kanske lite mer eller mindre...

P's bror med familj kom ju i fredags, kommer inte ihåg riktigt vad vi gjorde då, inte något speciellt tror jag. På lördag morgon tog vi en promenad efter frukost på runt 2 ½ timme. Det är samma sträcka jag brukar gå, men det tog lite längre tid när deras killar gick själva. Men det gjorde ju inget! Senare under dagen kom P's andra bror med tjej och då spelade dom Risk. Inget spel för mig så jag sprang runt med Robin istället :) Sen när Robin skulle sova, så la jag honom i vår säng, la mig sen bredvid och somnade, åhh så skönt det var! Sen när vi vaknade hade P's bror med tjej åkt hem(det gick tydligen inte bra för dom i Risk). Till mat så blev det riktigt goda kotletter med lika goda klyftpotatisar(det var faktiskt P och hans bror som lagade maten)! Dom hade tänkt att åka hem igår kväll, men dom åkte istället ganska snart efter frukost för ena pojken är allergisk mot katter och han hade haft svårt att andas under natten(dom hade ju haft medicin med sig, men den hjälper ju inte så mycket om han leker med katterna). Det blev ju väldigt lugnt och tomt när dom åkt, katterna var nog glada iaf :)

Nää, nu ska jag ta och skicka iväg den där filmen :)


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: