En riktig kamp

Idag var det en riktig kamp att få Robin att somna. Jag smekte honom lite över håret och så gick jag därifrån som jag brukar. Men då började han gallskrika! Inte slutade han heller... Efter ca 10-15 min tog jag upp honom och la honom i vår säng, med sitt täcke. Jag la mig bredvid och till en början gick det bra, men så började han gråta igen. När han la sig på mage för sjuttioelfte gången så började jag bumpa honom på rumpan(som man gjorde när han skulle rapa när han var en liten bebis) och då blev han lugn, nyftade till lite men låg iaf kvar. En seger! Efter att han vänt på huvudet flera gånger för att känna vad som kändes bäst så bestämde han iaf och så somnade han. Bra där! Nu har jag bullat upp madrassen med kuddar, filtar och min morgonrock för att han inte ska ramla ur sängen. Vågar inte bära över honom till sin säng ifall han skulle vakna.

Nu ska jag spela lite, sen läsa och efter det börja fixa lite mat åt Robin :)


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: