11 mån!

Japp, idag blir Robin hela 11 månader! Lillgrabben! På dom här månaderna har han blivit en riktig bus unge, efter hans far skulle jag nog säga :) Idag när han skulle sova, så hörde jag att han höll på och röra sig och gud vet vad han gjorde. När jag kollade dit så satt han upp helt plötsligt! Han har ju kunnat sätta sig några gånger förrut, men aldrig i sängen när han ska sova. Han var visst inge trött? :)

Nu är P och Robin ute och åker i bilen själva, för första gången. P ska hämta upp en kompis så vi tänkte att om Robin följer med så kanske han somnar i bilen, det brukar han göra ganska fort när han är trött. Hoppas han inte är övertrött bara och sitter och skriker i bilen... Nää, det ska nog gå bra :)
Modig har han blivit också, när man är och går med honom och han håller en i fingrarna så släpper han ibland och fortsätter gå själv, vi kanske går för sakta? HAHA    Tidigare idag så gick han runt bordet(han höll i sig i bordet) och när han kom mot hallen så bara fortsatte han gå ut i stora hallen, och lilla hallen och nästan in i lilla toan innan det blev svajigt för honom. Min STORA grabb :) Nu dröjer det nog inte länge innan han inte behöver hålla våra fingrar alls. Men så är han ju 11 månader också :)



Nu ska jag sätta mig och läsa lite :)


TJING!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis på 11-månadesdagen!



Kram från Jenny och Melker

2010-04-10 @ 19:47:30 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Kim

Vilken fin pyjamas han har! Måste vara från en snäll moster. ;)

2010-04-11 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: