tatuering!

Runt 11 nu på morgonen kommer mamma och Per för att hämta mig och Robin, vi ska först hämta upp Nathalie sen bär det av mot Borlänge. Lill syrran ska nämnligen tatuera sig idag runt 12:00 och hon ville att jag skulle vara med. Ev tänkte jag kolla(bara kolla) vad en tatuering som jag har funderat länge på, kostar. Men det beror ju också helt på om det är någon bra tatuerare...

Jag tror förresten att jag glömt säga att Robin har vänt sig från mage till rygg nu, med liiiite hjälp av mamma =) Jag hade precis badat honom och skulle smörja/massera honom lite på ryggen, men det ville inte han tydligen för han började luta sig mot sidan, då satt jag min hand under hans ena knä så han inte skulle ramla tillbaka till mage och så sköt han ifrån och hamnade på rygg. Om han får hålla mitt finger så vänder han sig till mage också(första gången idag), men ojj så arg han blir när han inte kommer tillbaka till rygg HAHA lilla skrot unge!

Vi var till huset lite fort igår kväll för att visa mamma och co hur det ser ut nu(vi var och käkade på z först) då såg vi att vi redan fått post dit. Vi har ju gjort adressändring från 1 okt!! Mycket weird...






TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sötnosen! Han är helt underbar med allt hår!



Visst är det häftigt när det börjar hända massa saker. Vi köpte en gåstol åt Melker igår så nu är det full fart här hemma.



Kram

2009-09-15 @ 20:18:36 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: