nöff nöff

Idag var Robin så snäll så han gav mig lite sovmorgon. 6.45 vaknade jag upp, men jag hade ett långt uppehåll runt 5 när jag försökte få han att somna om och efter ett tag så gick det bra. Riktigt skönt men när jag vaknade så kände jag att jag hade lite feber, inte mycket alls, 37 grader men när jag är frisk har jag runt 36. Som sagt inte så mycket... Vet inte hur vi ska göra idag, om vi ska till huset(med vi menar jag Robin och jag) eller om jag ska stanna hemma idag och packa lite sånt som vi inte använder så ofta.

Igår när vi kom till huset var P's syster med familj redan där, dom hade varit ca 1 timme och höll på att klippa gräsmattan och kratta ihop plommon och äpplen som låg på gräsmattan. Det var riktigt snällt =) Jag hjälpte först till med att plocka klart äpplen och plommon, sen tog jag ur några spikar ur listerna, men Robin blev så otålig så tillslut så tog jag och P's syster en promenad till OkQ8 och handlade lite så att barnen skulle somna och tillslut somnade alla 3 =) Jag har kommit på att Robin tycker om en atig som går nära huset, varje gång vi går där somnar han. 1:a gången vi gick där höll vi på att bli på sprungna av 2 rådjur som var ute och sprang, trodde nästan att dom skulle springa rätt in i vagnarna. Man kände hur hela marken skakade när dom sprang!


Nu ska jag få prinsen att sova lite, han verkar lite trött nu...







(Min söta mamma och jag på bröllopet i stockholm)


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha okej det växer så det knakar alltså=) Tänk om Kevins hår kunde växa lite fortare än vad det gör nu sen är han så blond så hans fjun syns knappt.

2009-09-07 @ 12:29:02 / URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: