Today is THE day

Japp, idag får vi äntligen nycklarna till huset. Det blir nog en sväng dit efteråt(konstigt va'?), kommer kännas riktigt konstigt att tänka att det är VÅRAT hus. Det är knappt så man fattar det även fast vi har vetat det ett tag, vi har ju också åkt förbi huset lite då och då, ändå känns det konstigt. Det är väl för att vi kollat efter hus så pass länge. Det var ju nästan så P gav upp hoppet där ett tag...

Igår hade jag en energilös dag, var så trött och orkade inte med något. Orkade inte ens duscha(you stink), men sen på kvällen tappade jag upp ett bad (första gången efter förlossningen), låg där & njöt & läste en bok. Boken jag läser just nu är inte bra egentligen, men eftersom jag har börjat måste jag iaf läsa klart den, det var någon bok som Oprah rekomenderat



Det är alldeles för mycket snack om "GUD" för min smak.
Någon som ändå vill läsa den, hör av dig så kan vi nog ordna något =)




TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Så det är idag ni fått nycklarna, har du varit dit än?? ska ut å gå sen, aknske tar vi en vända förbi å kollar läget...kram

2009-09-01 @ 16:26:18 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: