litet?

Det blir inte så långt inlägg idag. Är riktigt hungig så jag väljer att äta frukost istället för att sitta här lite längre. Visst är jag konstig? HAHA

Jag hittade ett gammalt tidnings utklipp igår om hur man ska få fastare rumpa på 3 veckor tänkte att jag skulle prova, det kan ju inte skada. Men jag orkade inte göra alla övningar, otränad? HAHA nu är jag där igen =D Så det är kanske bara bra att jag tänkt att prova? Iaf så kunde jag knappt gå på benen efteråt, gelében hade jag fått och så var dom nästan hela kvällen HAHA det är ju katastrof dåligt! Men jag har så dålig motivation, även om jag vill gå ner i vikt lite. Hur ska jag få lite motivation då? Tips?

Bytte till sittdelen på vagnen igår. Stora killen =) Han bara satt och mös medan vi gick till affären så den tyckte han om, bra =) Sen så fick hon i kassan syn på Robin, jag tror att hon blev förtjust i honom! Sa flera gånger hur söt han var och hon undrade om vi ville ha barnvakt någongång HAHA
Det är klart att han är söt, det är ju min och P's son, det hade varit konstigt annars =D


Ha det bra!

TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Skulle vara kul att se en bild pa Robin i sittdelen.Kan du maila mig en bild,please?Sag pa film fran i somras,kul att ha,ni var med en hel del!

2009-09-23 @ 12:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: