lill ponken



Här är en liten bild på älsklingen, han är ju så himla söt =)

Just nu ligger han och sover i vagnen efter ett bad. Skulle badat honom igår kväll men det glömde jag bort. Jaja, man kan ju inte komma ihåg allt?
Blev lite irriterad imorse när han ville gå upp klockan 4(igen) ändå var han super trött när jag la honom i gymmet, så varför kunde han inte somnat om i sängen då? Själv är jag inte så trött just nu, men det kommer nog senare under dagen.
Vi ska väl till huset idag igen tror jag. Igår höll jag på att plocka upp massa mosade plommon från gräsmattan, det var mysigt *not*
Idag ska vi klippa gräsmattan(inte gjort sen precis innan visningen av huset så det är väldigt långt) och jag ska ta ur spik ur alla lister som P har haft ner, får se hur mycket jag hinner innan Robin vill ha uppmärksamhet(vi kan ju hoppas att han sover iofs)...
Blir kanske lite tårta idag, P's bror fyller nämnligen år idag *grattis grattis*



Ha det bra!


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söt duär:D

men han e ju sååå sööööt!



ja de bara fint.själv?

2009-09-06 @ 12:00:32 / URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej! Vilken fin bild pa Robin,gor bara att man saknar honom mer,han ar sa mysig!I dag fyller Dave ar,sa jag har ett par saker planerat...vi hores!

2009-09-06 @ 14:12:07
Postat av: Jenny

Charmtrollet! Vad stor han har blivit, vi får se till att ses nästa gång jag kommer upp. Kram

2009-09-06 @ 15:15:20 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Linda

MEn vad söt och vad hår han har på skallen då. Han har ju mer än Kevin haahahah

2009-09-07 @ 08:04:03 / URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va stor han harr blivit :) Hur går det med huset då? ska ni renovera mkt? Kram kram///Sofia

2009-09-07 @ 16:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: