kissblöja-kattkiss

Vi köpte tapeterna igår iaf. 14 rullar från Bergnils och 4 från Rusta, dom 14 från Bergnils blev billigare än dom 4 från Rusta =)

P var till huset igår kväll och fixade lite med lister i ena sidan av huset. Han tyckte att jag kunde få ta bort all spik i dom idag när vi ska dit, jag ska också ta bort alla plommon och äpplen som har hamnat på marken. Vet inte riktigt vart jag ska göra av dom men vi får väl köpa någon hink eller något som jag kan lägga det i...

Idag har jag riktigt ont i halsen och Robins näsa rann lite igår men han verkar må lite bättre nu- Skönt!

Imorse när jag gick på toa fick jag se en riktigt trevlig syn. Ena katten hade pissat på golvet! Riktigt nice...! Det måste nog vara för fullt i lådan och det är P's "uppgift". Vi har gjort en deal. Jag byter blöja på Robin, P gör rent i kattlådan. Vet inte riktigt om det finns någon vinnare av den dealen men hellre kissblöja än kattkiss i lådan säger jag =)

Nu ligger prinsen här bredvid mig i gymmet och snackar för fullt, han är nog ganska trött men han vill inte ha nappen och utan den somnar han INTE... Kanske ska ge han lite mat så han somnar, ja så gör jag!

Ha en bra lördag!


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Köp "lövkorgar" på Ö&B. Kpstar runt 50-lappen, finns i flera färger och kan användas till det mesta. Vi har dem både som trädgårdskorgar och tvättkorgar. 'kram

2009-09-05 @ 13:22:38 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh va söt pojke!

2009-09-05 @ 14:46:04 / URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: