Jag vann!

Jag vann inte det jag egentligen ville ha på tradera, men en fleecedress som kommer vara bra att ha i vinter (till Robin) vann den för 11 kronor och så var det frakt på 29 kr så 40 kronor blev det! Inte alls dyrt. Hoppas att den blir bra bara =)

Nu har jag ganska precis gett Robin hans första smakis =) Det blev potatis med (bröst)mjölk som jag mooooosade ihop. Han gapade faktiskt när skeden kom mot munnen och gud va han smackade!! Han rynkade pannan lite som att han undrade lite vad det var för något men han verkade gilla det iaf. Bra =) Så det blir nog lite mer potatis imorgon också så han kan vänja sig vid smaken innan vi provar någe annat...



TJING!♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul med smakisar! Kan tipsa om andra mosboken, den är toppen både nu i början och senare, massa roliga recept och tips! Kram

2009-09-20 @ 21:25:39 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skulle ha varit skoj att se Robins min! Det blir val sa att man far fraga dig om rad sen...om nagra manader!

2009-09-21 @ 17:52:53
Postat av: Camilla

2009-09-21 @ 20:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: