Inte så mycket!

Har inte så mycket att berätta idag.
Det märks att det börjar bli kallare ute iaf. P bytte ut shorts mot mysbyxor imorse(inatt) när han gick till jobbet. Med kommentaren att det börjar bli lite kallt nu =D

Har märkt att det är fler och fler som är in hit och kikar. Men det är ju inte så många som säger något *tråkigt* så det är bara att kommentera mer, tycker jag =)

Vi var hemma hela dagen igår, jag och Robin(robban)sååååå det finns ju inget att berätta om det iaf. Förresten så kan jag ju berätta om prinsens nattning igår. Jag brukar ju alltid lägga honom runt 20:15, 20:30 på kvällarna. Sen brukar han ligga och kika lite innan han väl somnar så klockan brukar vara närmare 21 när jag går ut till vardagsrummet. Men igår kväll så var han så himla trött när klockan var runt 19:00, tänkte först att jag skulle försöka hålla honom vaken till 20:15, men när klockan var 19:30 höll han på att somna i mitt knä! stackarn! Så jag gick och nattade honom då, han somnade nästan direkt vid bröstet och vaknade inte ens när jag la ner honom i sin säng... Då är man trött =) Trodde att han skulle vakna riktigt tidigt imorse med tanke på det, men han vaknade vid 7 och när jag kollade dit på honom låg han bara och kikade på mig( jag gav han mat 2 gånger inatt och sista gången fick han ligga kvar) och så fyrade han av världens leende =) Dagen KAN verkligen inte starta bättre...! =)

Får se om vi går på f. gruppens återträff idag, skulle behöva tvätta istället, då jag har fått lov att börjat ta av mina "ful trosor" nu HAHA
Men jag måste ha hjälp att bära ner tvätten ( först måste jag ju kanske kolla att det finns tid) och P slutar ju 13:15 idag, men vi får se. Känner inte något direkt sug att gå dit heller, just nu...

Nu ska jag försöka komma på något att äta till frukost, jag har redan tröttnat på varm choklad och macka. Får se vad man hittar på =)


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

sv: jodå, allt är helt okej.

Sj då?

2009-09-17 @ 10:40:36 / URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

sv: Vet inte :)

Har inte funderat så mkt över helgen.

Får se vad som händer :)

2009-09-18 @ 07:28:04 / URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: