Han är så rolig!

Idag ska jag och Robin ner på stan och träffa mamma(HAHAhaha, jag kollade precis ner på Robin som ligger bredvid mig på gymmet här och han håller på som sjutton med sin tunga på underläppen, ser ungefär ut som han lipar. Det ser iaf riktigt roligt ut!). Jag kommer inte ihåg riktigt vad det var HON skulle göra, eller jo, hon skulle klippa sig lite senare så hon ville ha lite sällskap innan, det går ju inte så många bussar där dom bor så hon får passa på när det går någon...

Här är iaf den fleece dressen jag vann på tradera igår =)
Ska kika om det har kommit in någon ny overall, annars har jag lite billigare på Lindex, så jag kan ju kolla om det finns nå bra där annars =)

Det händer ganska mycket i huset nu, men kameran har legat i min väska, som har legat i bilen så det har inte blivit några bilder, än. Idag ska P iaf åka och köpa gips skivor till taket( vet inte om jag berättat det men vi ska sänka taket och ha infällda spotlights), så nästa steg blir att fixa taket, målning av tak i sovrummen och sen blir det till att fixa golvet... Bara så ni vet, när jag skriver att vi ska fixa, så menar jag självklart att det är P som fixar det, jag brukar inte vara där alla dagar med tanke på att jag inte kan göra så himla mycket. Men det är ju kul att komma dit och se vad som hänt sen sist =D


Nu ska jag ta och starta ugnen för jag vart lite suger på dom där baguetterna nu igen, men nu finns det ju bara 2 kvar så det blir inga imorgon... =)


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack=)

2009-09-21 @ 11:36:44 / URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha Det där känner jag igen. Här i huset fixar VI mycket men oftast är det Perra som fixar och jag kommer på vad han ska fixa! Men det är ju VI det med! =)

2009-09-21 @ 12:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: